+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel FONTÁNA Recenze

Hodnocení hotelu

68%
Průměrné

dle 90 recenzí

  • Personál

    77%
  • Čistota

    69%
  • Vybavení

    69%
  • Pohodlí

    61%
  • Poměr cena/kvalita

    68%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 12.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 10.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Petra

dospělý pár, 8.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Okolí, příroda, blízko k vodě.

  • Plíseň v lednici, zaprášené skříně, během pobytu žádný úklid.

Personál
6
Služby
4
Čistota
2
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Miloslav

rodina se staršími dětmi, 6.8.2017

Děčín Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pokoj vymalován a čistý, cítili jsme se tam dobře.

  • Nedostatečné vynášení odpadkového koše. Nedostatečné zajištění stravy u večeře. Večeře od 18,00 hod. a v 18,20 hod. již nebylo z čeho vybírat.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ivana Nemeškalová

rodina se staršími dětmi, 5.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • 1. čisté prostorné pokoje 2. snaha ve všem vyhovět 3. nikdo nebuzeruje co můžete a co nemůžete - volnější atmosféra 4. ochotný a milý pan kuchař 5.vše vyřešící a v neustálém pohybu blonďatá dáma

  • 1.strava dobrá, ale je potřeba zajistit, aby po celou dobu výdeje jídla bylo k dispozici vše, co se nabízí nejlépe cestou postupného doplňování, aby ti, kteří nestojí frontu ještě před zahájením výdeje jídla a jdou na jídlo třeba hodinu po zahájení výdeje, nemuseli vyškrabávat zbytky, nebo byli nuceni pozřít co zbylo bez možnosti individuální volby - cena jídla rozhodně neodpovídala poskytnutím službám 2.dezolátní zázemí bazénu

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
2

Jan Kužel

rodina s malými dětmi, 23.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Krásné okolí hotelu, příjemný personál, nově zrekonstruované koupelny. Vybavení pokojů sice starší, ale plně funkční a pokud nemíníte strávit celou dobu pobytu na pokoji, tak není problém ani s dětmi.

  • Studená voda v hotelovém bazénu, v areálu chybí dětský koutek pro případ že prší

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
10

Václav Lácha

dospělý pár, 21.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Velký klad byl přívoz. A blonďatá recepční která dělala pro chod hotelu velice mnoho.

  • Na pokoji 5/4 jsou nevyhovující matrace,jinak v pořádku.Na jídelně žádná kontrola příchozích , zda mají nárok na jídlo! Nenabízené nápoje ze strany obsluhující.Přítomnost pobýhajících koček po jídelně.Nedoplňování výbraného jídla při snídani a večeři.

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 20.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Velke pokoje. Kvalitni matrace. Cistota. Koutek pro deti.

  • Starsi vybaveni, bazen ledarna.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Vladimír

dospělý pár, 16.7.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ing. Ladislav Langmajer

dospělý pár, 15.7.2017

Most Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Pěkné, klidné prostředí, čistota, ochotný personál.

  • Podle průdoce "Lipno" je hotel veden na seznamu ubytovacích zařízení, která mají svým klientům jako bonus, tedy bezplatně, poskytovat slevové karty "Lipno". Proč se tak neděje?! Na můj požadavek mi recepční "zapůjčil" slevové karty, které požadoval vrátit, ale karty byly platné v roce 2016 a v letošním roce platné nejsou. Proč nejsou tyto karty poskytovány ihned při ubytování? Ing. Ladislav Langmajer

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 9.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Marcel Coufal

skupina přátel, 9.7.2017

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan Benčurik

rodina s malými dětmi, 9.7.2017

Slovensko

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 8.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Klid a příroda.

  • Původní zařízení z 75-80 let minulého stoletíí. Úklid v průběhu pobytu žádný. čistota minimální. Stravování při vyšších počtech klientů personál nezvládá.

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 7.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Pěkná lokalita,vhodné pro rodiny s dětmi

  • Více profesionality od obsluhy baru

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Lukáš

dospělý pár, 6.7.2017

Česká Lípa Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Hotel leží na výborném místě....zasazen do perfektního místa v přírodě...výhled na Lipno z balkonu pokoje je ale jediné co se dá nazvat parádou bohužel.

  • Hotel jako takový je dle mého velmi mizerně udržovaný...na mnoha místech by stačilo jen utřít prach a trocha barvy....ale užívat hotel ve stavu tak jak ho komunisti postavili a neinvestovat mi přijde dost blbej podnikatelskej záměr....přitom by tento hotel mohl být opravdu pěkný. Další věc, kterou musím hodnotit negativně je ošacení obsluhy, ....která by dle mého měla určitě hosty obsluhovat tak, aby bylo poznat že to obsluha je...tepláky s třemi pruhy a triko nad pupík mi jako pracovní oděv moc nepřijde tedy...stačilo by třeba poprosit dealera od pivovaru... (jistě by aspoň trika nebo polokošile dodal) ...zrovna tak jako slunečníky a židle, které tam mají... a v neposlední řadě pes patřící personálu hotelu pohybující se u snídaní v jídelně, kde dle samolepky na dveřích vstup se psi je zakázan mi tedy taky hlava nebere...pes se proběhne po jídelně...od majitelky dostane salámek ze "švédského"stolu kde hosté snídaj a pak aby neobtěžoval zaběhne do kuchyně....tak tohle už mi fakt hlava nebere.......dle mého je opravdu co zlepšovat a asi bych jako kolega z pohostinctví doporučil, že hned u samého vedení hotelu by měla asi přijít změna.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 1.7.2017

Kladno Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Kuchař výborný - jídla chutná

  • Po celou dobu pobytu nebyl v provozu bazén.Výběr večeří chyběl.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Hana Chmelařová

skupina přátel, 17.5.2017

Hranice Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Milan

rodina se staršími dětmi, 26.2.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Chtěl bych pochválit kuchaře.

  • Taková zima v restauraci a přilehlých prostorách, že tam musíte sedět v zimní bundě. Nevím zda by majitelé hotelu byli ochotni snášet takové podmínky , kdyby byli na dovolené. Personál se snažil , ale pokud mu nejsou vytvořeny podmínky , tak prostě kouzlit neumí. Byl jsem u Vás na dovolené po čtvrté , ale po letošní situaci nevím zda to nebude naposled.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.