+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel FONTÁNA Bewertungen

Hotelbewertung

75%
Gut

von 135 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    82%
  • Sauberkeit

    76%
  • Ausstattung

    76%
  • Komfort

    68%
  • Preis-Leistungverhältnis

    74%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 8.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Klid a příroda.

  • Původní zařízení z 75-80 let minulého stoletíí. Úklid v průběhu pobytu žádný. čistota minimální. Stravování při vyšších počtech klientů personál nezvládá.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 7.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pěkná lokalita,vhodné pro rodiny s dětmi

  • Více profesionality od obsluhy baru

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Lukáš

Älteres Paar, 6.7.2017

Česká Lípa Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel leží na výborném místě....zasazen do perfektního místa v přírodě...výhled na Lipno z balkonu pokoje je ale jediné co se dá nazvat parádou bohužel.

  • Hotel jako takový je dle mého velmi mizerně udržovaný...na mnoha místech by stačilo jen utřít prach a trocha barvy....ale užívat hotel ve stavu tak jak ho komunisti postavili a neinvestovat mi přijde dost blbej podnikatelskej záměr....přitom by tento hotel mohl být opravdu pěkný. Další věc, kterou musím hodnotit negativně je ošacení obsluhy, ....která by dle mého měla určitě hosty obsluhovat tak, aby bylo poznat že to obsluha je...tepláky s třemi pruhy a triko nad pupík mi jako pracovní oděv moc nepřijde tedy...stačilo by třeba poprosit dealera od pivovaru... (jistě by aspoň trika nebo polokošile dodal) ...zrovna tak jako slunečníky a židle, které tam mají... a v neposlední řadě pes patřící personálu hotelu pohybující se u snídaní v jídelně, kde dle samolepky na dveřích vstup se psi je zakázan mi tedy taky hlava nebere...pes se proběhne po jídelně...od majitelky dostane salámek ze "švédského"stolu kde hosté snídaj a pak aby neobtěžoval zaběhne do kuchyně....tak tohle už mi fakt hlava nebere.......dle mého je opravdu co zlepšovat a asi bych jako kolega z pohostinctví doporučil, že hned u samého vedení hotelu by měla asi přijít změna.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 1.7.2017

Kladno Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Kuchař výborný - jídla chutná

  • Po celou dobu pobytu nebyl v provozu bazén.Výběr večeří chyběl.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Hana Chmelařová

Gruppe von Freunden, 17.5.2017

Hranice Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Milan

Familie mit älteren Kindern, 26.2.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Chtěl bych pochválit kuchaře.

  • Taková zima v restauraci a přilehlých prostorách, že tam musíte sedět v zimní bundě. Nevím zda by majitelé hotelu byli ochotni snášet takové podmínky , kdyby byli na dovolené. Personál se snažil , ale pokud mu nejsou vytvořeny podmínky , tak prostě kouzlit neumí. Byl jsem u Vás na dovolené po čtvrté , ale po letošní situaci nevím zda to nebude naposled.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.2.2017

Libčice nad Vltavou Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Všechno. Hotel je dům duchů. Bez úklidu, bez jakýchkoliv služeb, bez tepelného konfortu, naprostý nezájem o zákazníka. Horší pobyt jsem v životě nezažila. Bazén sice otevřen, ale celou dobu se válely obaly od chemie přímo na okraji bazénu, stály tam štafle a plošina, často byla francouzská okna otevřena dokořán, venku bylo -8 stupňů Celsia.Úklid pokojů se nekonal, protože uklízečka prý nemá druhý klíč. V hotelové restauraci fungovala slovy dvě!!!!!!! elektrická topidýlka. O kvalitě a množství potravin ani nemá cenu psát. V pokojích byla taková zima, že nám později přinesli jeden konvektor navíc, ten však zase neustále vyhazoval pojistky. Před hotelem a na příjezdové cestě (dosti do kopce) byla ledová krusta, která nikoho za celý týden nezajímala, takže cesta z budovy pěšky i autem byl risk. V hotelu byli tři zaměstnanci. Nemám ve zvyku příliš kritizovat, ale toto bylo moc. Přitom ještě před dvěma lety byl hotel Fontána v dobrém standardu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
24 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 28.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Plíseň, špína, studený bazén, chyběli lehátka u bazénu, zima, styl 80tý.léta, sauna mimo provoz

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jana

Älteres Paar, 28.9.2016

Cheb Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • V okolí hotelu je krásná příroda, nedaleká pláž je také pěkná. Hodnotím, že se začalo konečně s opravami balkónů, bazénu, probíhají také úpravy keřů, sekání trávy. Měli jsme polopenzi, snídaně dostačující, nic nechybělo. Velká spokojenost s panem vrchním, který měl v týdnu 19.-25.9.2016 službu, je to velice ochotný a příjemný človíček, moc ho chválíme a dělá tam děvče pro všechno.

  • 26.9.2016 se vymněnila směna na baru a v kuchyni a hned to bylo poznat. Jeden den odpoledne byl hotel úplně zamčený. Počasí bylo nádherné, okolo vede cyklostezka, proudilo tu mnoho lidí, ale neměl je kdo obsloužit a když tam slečna nebo paní servírka byla, tak hostům sdělila - tady se nevaří! Zajímavé, že když tam byl týden před tím ten hodný pan vrchní a chtěli jsme odpoledne něco k jídlu, vždy se něco našlo, nebyl s tím problém, nikdy nás neposlal pryč. Paní uklizečka místo aby uklízela, tak seděla na židli před kuchyní a neustále telefonovala. Byl obsazen pouze z části dům č. 8 a ani ten nebyla schopná uklidit. Na chodbách binec, před barákem také, když jste otevřeli vchodové dveře do baráku, tak vám skákali pavouci za krk. Na cyklopřívozu dole na pláži byla spousta lidí, ale občerstvení bylo zavřené. Je toho mnoho na zlepšení!!!

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
6

Tereza Mičolová

Junges Paar, 22.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Koupelna

  • Nečistota při příchodu na dům číslo 3 ( ptačí výkaly). Realita neodpovídající nabídce na internetových stránkách. Podprůměrné snídaně. Hotel Fontána není 3* hotel ani zdaleka.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Martin

Gruppe von Freunden, 14.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Rezervace byla vytvořena a zaplacena s dostatečným předstihem, avšak po příjezdu nám bylo sděleno, že mají nadstav a tak nás musí přehodit na nezrekonstruovaný náhradní pokoj. Ten vypadal, jako by se v něm léta neuklízelo, nábytek 30 let starý. Osobně vím, že se tam již nikdy neukáži a ubytování nikomu nedoporučuji.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Michaela

Älteres Paar, 14.8.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Ubytování jsme měli zajištěno na 1 noc z 13.8. na 14.8.2016. Byl nám přidělen pokoj, který - dle vyjádření recepční - normálně nenabízejí, ale z důvodu přetíženosti hotelu nebyla jiná možnost. Postele byly povlečené a na nich ležely čisté ručníky - toho jediného jsme se nebáli dotknout. Všude neskutečný zápach - směs tabáku a staré, velmi zašlé špíny. Okna bez závěsů, záclony odporné již na pohled, natož na dotyk. Balkón - katastrofa !!! - staré křeslo plné myšího trusu, zjevně se zde neuklízelo snad 5 let! Ta hrůza mě donutila pořídit spousty fotek, ačkoliv normálně si hotelové pokoje nefotíme... Místo háčku v předsíni jsou na zdi přibité 4 hřebíky, v koupelně není šance si kamkoliv pověsit ručník.... Toaleta - raději ani nebudu popisovat. Před pokojem na chodbě spousty ptačího trusu, na moji žádost, zda by bylo možné toto odstranit, abychom si nenašlápli, mně bylo řečeno, že chodby se budou uklízet později. K nápravě nedošlo. Na recepci nám byla nabídnuta kompenzace ve výši vratky 30% z ceny (1.100 Kč za noc !!!!!), ovšem i suma 770,- za pokoj/noc je velice nasazená. Pokoj je označen ** - ale za co jsou uděleny dvě hvězdičky, to možná netuší ani samotný personál. Je nám nesmírně líto, že jsme poprvé v životě takto zklamaní z ubytování v ČR! Michaela Stejskalová V Praze, 15.8.2016

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Sandra Koubková

Familie mit kleinen Kindern, 14.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Ráno před cestou mi přišla sms o tom ze kapacita hotelu je naplněna a že budme ubytovani v ne zrekonstruované části hotelu. Po příjezdu jsme zjistili že je to pokoj pro personál kde tekla rezavá voda a nešel splachovat záchod.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Jaroslav Peroutka

Einzelreisender, 30.7.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Má krásnou polohu, je dostupná celá Šumava, slušně položená pláž, jídlo přijatelné.

  • Chce to opravy a už je nejvyšší čas něco investovat, žití z podstaty je už někde na konci.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Kontakt - ochota a vystupování personálu Poskytované služby i ve vazbě na okolí. Prostředí (bohužel voda již nevhodná na koupání- sinice) jinak ale super. Probíhá zásadní rekonstrukce vnitřního bazénu - velmi důležitý prvek pro relax v komplexu. Jídlo OK.

  • Asi jen čistota WC na pláži, jinak ale bez výhrad .

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

ilona prexlová

Familie mit kleinen Kindern, 17.7.2016

sedlice Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Skvělé jídlo,čisté povlečení, vstřícný přístup personálu, čisté sociály všude!!!! v pořadí jakém chcete.Přeji Vám hodně sil a stále stejné nadšení. Děkuji za celou rodinu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Miroslav

Junges Paar, 17.7.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8