0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel FONTÁNA Recenzje

Ocena hotelu

75%
Dobrze

by 135 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    82%
  • Czystość

    76%
  • Wyposażenie

    76%
  • Komfort

    68%
  • Cena

    74%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • inna grupa
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 8.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
48 %
  • Klid a příroda.

  • Původní zařízení z 75-80 let minulého stoletíí. Úklid v průběhu pobytu žádný. čistota minimální. Stravování při vyšších počtech klientů personál nezvládá.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
4

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 7.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
60 %
  • Pěkná lokalita,vhodné pro rodiny s dětmi

  • Více profesionality od obsluhy baru

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Lukáš

para, 6.7.2017

Česká Lípa Česká republika

  • Cena ogólna
52 %
  • Hotel leží na výborném místě....zasazen do perfektního místa v přírodě...výhled na Lipno z balkonu pokoje je ale jediné co se dá nazvat parádou bohužel.

  • Hotel jako takový je dle mého velmi mizerně udržovaný...na mnoha místech by stačilo jen utřít prach a trocha barvy....ale užívat hotel ve stavu tak jak ho komunisti postavili a neinvestovat mi přijde dost blbej podnikatelskej záměr....přitom by tento hotel mohl být opravdu pěkný. Další věc, kterou musím hodnotit negativně je ošacení obsluhy, ....která by dle mého měla určitě hosty obsluhovat tak, aby bylo poznat že to obsluha je...tepláky s třemi pruhy a triko nad pupík mi jako pracovní oděv moc nepřijde tedy...stačilo by třeba poprosit dealera od pivovaru... (jistě by aspoň trika nebo polokošile dodal) ...zrovna tak jako slunečníky a židle, které tam mají... a v neposlední řadě pes patřící personálu hotelu pohybující se u snídaní v jídelně, kde dle samolepky na dveřích vstup se psi je zakázan mi tedy taky hlava nebere...pes se proběhne po jídelně...od majitelky dostane salámek ze "švédského"stolu kde hosté snídaj a pak aby neobtěžoval zaběhne do kuchyně....tak tohle už mi fakt hlava nebere.......dle mého je opravdu co zlepšovat a asi bych jako kolega z pohostinctví doporučil, že hned u samého vedení hotelu by měla asi přijít změna.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
4

Anonim

para, 1.7.2017

Kladno Česká republika

  • Cena ogólna
80 %
  • Kuchař výborný - jídla chutná

  • Po celou dobu pobytu nebyl v provozu bazén.Výběr večeří chyběl.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6

Hana Chmelařová

grupa przyjaciół, 17.5.2017

Hranice Česká republika

  • Cena ogólna
84 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Milan

rodzina ze starszym dzieckiem, 26.2.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
64 %
  • Chtěl bych pochválit kuchaře.

  • Taková zima v restauraci a přilehlých prostorách, že tam musíte sedět v zimní bundě. Nevím zda by majitelé hotelu byli ochotni snášet takové podmínky , kdyby byli na dovolené. Personál se snažil , ale pokud mu nejsou vytvořeny podmínky , tak prostě kouzlit neumí. Byl jsem u Vás na dovolené po čtvrté , ale po letošní situaci nevím zda to nebude naposled.

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
4

Anonim

grupa przyjaciół, 11.2.2017

Libčice nad Vltavou Česká republika

  • Cena ogólna
20 %
  • Všechno. Hotel je dům duchů. Bez úklidu, bez jakýchkoliv služeb, bez tepelného konfortu, naprostý nezájem o zákazníka. Horší pobyt jsem v životě nezažila. Bazén sice otevřen, ale celou dobu se válely obaly od chemie přímo na okraji bazénu, stály tam štafle a plošina, často byla francouzská okna otevřena dokořán, venku bylo -8 stupňů Celsia.Úklid pokojů se nekonal, protože uklízečka prý nemá druhý klíč. V hotelové restauraci fungovala slovy dvě!!!!!!! elektrická topidýlka. O kvalitě a množství potravin ani nemá cenu psát. V pokojích byla taková zima, že nám později přinesli jeden konvektor navíc, ten však zase neustále vyhazoval pojistky. Před hotelem a na příjezdové cestě (dosti do kopce) byla ledová krusta, která nikoho za celý týden nezajímala, takže cesta z budovy pěšky i autem byl risk. V hotelu byli tři zaměstnanci. Nemám ve zvyku příliš kritizovat, ale toto bylo moc. Přitom ještě před dvěma lety byl hotel Fontána v dobrém standardu.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 30.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
24 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
4
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 28.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
32 %
  • Plíseň, špína, studený bazén, chyběli lehátka u bazénu, zima, styl 80tý.léta, sauna mimo provoz

Personel
6
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
4

Jana

para, 28.9.2016

Cheb Česká republika

  • Cena ogólna
44 %
  • V okolí hotelu je krásná příroda, nedaleká pláž je také pěkná. Hodnotím, že se začalo konečně s opravami balkónů, bazénu, probíhají také úpravy keřů, sekání trávy. Měli jsme polopenzi, snídaně dostačující, nic nechybělo. Velká spokojenost s panem vrchním, který měl v týdnu 19.-25.9.2016 službu, je to velice ochotný a příjemný človíček, moc ho chválíme a dělá tam děvče pro všechno.

  • 26.9.2016 se vymněnila směna na baru a v kuchyni a hned to bylo poznat. Jeden den odpoledne byl hotel úplně zamčený. Počasí bylo nádherné, okolo vede cyklostezka, proudilo tu mnoho lidí, ale neměl je kdo obsloužit a když tam slečna nebo paní servírka byla, tak hostům sdělila - tady se nevaří! Zajímavé, že když tam byl týden před tím ten hodný pan vrchní a chtěli jsme odpoledne něco k jídlu, vždy se něco našlo, nebyl s tím problém, nikdy nás neposlal pryč. Paní uklizečka místo aby uklízela, tak seděla na židli před kuchyní a neustále telefonovala. Byl obsazen pouze z části dům č. 8 a ani ten nebyla schopná uklidit. Na chodbách binec, před barákem také, když jste otevřeli vchodové dveře do baráku, tak vám skákali pavouci za krk. Na cyklopřívozu dole na pláži byla spousta lidí, ale občerstvení bylo zavřené. Je toho mnoho na zlepšení!!!

Personel
4
Usługi
4
Czystość
2
Komfort
6
Value/money
6

Tereza Mičolová

dorośli, 22.8.2016

Česká republika

  • Cena ogólna
20 %
  • Koupelna

  • Nečistota při příchodu na dům číslo 3 ( ptačí výkaly). Realita neodpovídající nabídce na internetových stránkách. Podprůměrné snídaně. Hotel Fontána není 3* hotel ani zdaleka.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Martin

grupa przyjaciół, 14.8.2016

Česká republika

  • Cena ogólna
20 %
  • Rezervace byla vytvořena a zaplacena s dostatečným předstihem, avšak po příjezdu nám bylo sděleno, že mají nadstav a tak nás musí přehodit na nezrekonstruovaný náhradní pokoj. Ten vypadal, jako by se v něm léta neuklízelo, nábytek 30 let starý. Osobně vím, že se tam již nikdy neukáži a ubytování nikomu nedoporučuji.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Michaela

para, 14.8.2016

Praha Česká republika

  • Cena ogólna
32 %
  • Ubytování jsme měli zajištěno na 1 noc z 13.8. na 14.8.2016. Byl nám přidělen pokoj, který - dle vyjádření recepční - normálně nenabízejí, ale z důvodu přetíženosti hotelu nebyla jiná možnost. Postele byly povlečené a na nich ležely čisté ručníky - toho jediného jsme se nebáli dotknout. Všude neskutečný zápach - směs tabáku a staré, velmi zašlé špíny. Okna bez závěsů, záclony odporné již na pohled, natož na dotyk. Balkón - katastrofa !!! - staré křeslo plné myšího trusu, zjevně se zde neuklízelo snad 5 let! Ta hrůza mě donutila pořídit spousty fotek, ačkoliv normálně si hotelové pokoje nefotíme... Místo háčku v předsíni jsou na zdi přibité 4 hřebíky, v koupelně není šance si kamkoliv pověsit ručník.... Toaleta - raději ani nebudu popisovat. Před pokojem na chodbě spousty ptačího trusu, na moji žádost, zda by bylo možné toto odstranit, abychom si nenašlápli, mně bylo řečeno, že chodby se budou uklízet později. K nápravě nedošlo. Na recepci nám byla nabídnuta kompenzace ve výši vratky 30% z ceny (1.100 Kč za noc !!!!!), ovšem i suma 770,- za pokoj/noc je velice nasazená. Pokoj je označen ** - ale za co jsou uděleny dvě hvězdičky, to možná netuší ani samotný personál. Je nám nesmírně líto, že jsme poprvé v životě takto zklamaní z ubytování v ČR! Michaela Stejskalová V Praze, 15.8.2016

Personel
6
Usługi
4
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Sandra Koubková

rodzina z małym dzieckiem, 14.8.2016

Česká republika

  • Cena ogólna
20 %
  • Ráno před cestou mi přišla sms o tom ze kapacita hotelu je naplněna a že budme ubytovani v ne zrekonstruované části hotelu. Po příjezdu jsme zjistili že je to pokoj pro personál kde tekla rezavá voda a nešel splachovat záchod.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Jaroslav Peroutka

podróżujący w pojedynkę, 30.7.2016

Česká republika

  • Cena ogólna
52 %
  • Má krásnou polohu, je dostupná celá Šumava, slušně položená pláž, jídlo přijatelné.

  • Chce to opravy a už je nejvyšší čas něco investovat, žití z podstaty je už někde na konci.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 24.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 22.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 18.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
84 %
  • Kontakt - ochota a vystupování personálu Poskytované služby i ve vazbě na okolí. Prostředí (bohužel voda již nevhodná na koupání- sinice) jinak ale super. Probíhá zásadní rekonstrukce vnitřního bazénu - velmi důležitý prvek pro relax v komplexu. Jídlo OK.

  • Asi jen čistota WC na pláži, jinak ale bez výhrad .

Personel
10
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

ilona prexlová

rodzina z małym dzieckiem, 17.7.2016

sedlice Česká republika

  • Cena ogólna
96 %
  • Skvělé jídlo,čisté povlečení, vstřícný přístup personálu, čisté sociály všude!!!! v pořadí jakém chcete.Přeji Vám hodně sil a stále stejné nadšení. Děkuji za celou rodinu.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
10

Miroslav

dorośli, 17.7.2016

Česká republika

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
8